رابط های مغز و کامپیوتر با مرتبه های بزرگی بهبود یافته اند
در سال 2050، رابطهای مغز و رایانه نسبت به نسخههای سال 2030 بسیار بهبود یافتهاند و تا حد زیادی برای مقاصد روزمره قابل استفاده هستند. هدبند و مچ بند با حسگرهای غیر تهاجمی به انتخاب های ترجیحی برای استفاده از رابط اصلی مغز و رایانه تبدیل شده اند. این رابطها معمولاً لوازم جانبی استاندارد برای هدستهای واقعیت مجازی از جمله کلاههای واقعیت مجازی با قیمت بالا هستند که تجربههای کامل VR را ارائه میدهند. و برخی از رابط های مغز و رایانه برای مقاصد پزشکی و نظامی کاملاً قابل کاشت هستند.بهترین نکته آشپزی
رابط های مغز و رایانه اکنون تبادل اطلاعات دو طرفه را ارائه می دهند. این رابط های عصبی پیشرفته امواجی را به مغز می فرستند و حس های بصری، صوتی و سایر احساسات را به کاربر منتقل می کنند. تصاویر و تجربیات تولید شده توسط این دستگاه ها تقریباً از واقعیت قابل تشخیص نیستند و برای هر کاربر منحصر به فرد هستند زیرا به ساختار مغز بستگی دارند.
وقتی صحبت از سرگرمی به میان می آید، افراد می توانند از رابط های مغز و کامپیوتر برای کنترل اشیاء در بازی های ویدیویی و محیط های مجازی با دقت معقول بالا استفاده کنند. به عنوان مثال، این ویژگی به ویژه در آخرین بازی جنگ ستارگان که در آن شما به عنوان Jedis و Siths با توانایی های زور بازی می کنید مرتبط است. و در آخرین بازی Matrix که می توانید به عنوان The One بازی کنید.
علاوه بر این، این دستگاهها به افراد در بازیها و تجربیات واقعیت مجازی اجازه میدهند با استفاده از افکار نسبتاً ساده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این حال، چند دهه دیگر طول می کشد تا این ویژگی اصلاح شود.تبدیل شدن به یک فرد بهتر
رابط های مغز و کامپیوتر با مرتبه های بزرگی بهبود یافته اند
در سال 2050، رابطهای مغز و رایانه نسبت به نسخههای سال 2030 بسیار بهبود یافتهاند و تا حد زیادی برای مقاصد روزمره قابل استفاده هستند. هدبند و مچ بند با حسگرهای غیر تهاجمی به انتخاب های ترجیحی برای استفاده از رابط اصلی مغز و رایانه تبدیل شده اند. این رابطها معمولاً لوازم جانبی استاندارد برای هدستهای واقعیت مجازی از جمله کلاههای واقعیت مجازی با قیمت بالا هستند که تجربههای کامل VR را ارائه میدهند. و برخی از رابط های مغز و رایانه برای مقاصد پزشکی و نظامی کاملاً قابل کاشت هستند.بهترین نکته آشپزی
رابط های مغز و رایانه اکنون تبادل اطلاعات دو طرفه را ارائه می دهند. این رابط های عصبی پیشرفته امواجی را به مغز می فرستند و حس های بصری، صوتی و سایر احساسات را به کاربر منتقل می کنند. تصاویر و تجربیات تولید شده توسط این دستگاه ها تقریباً از واقعیت قابل تشخیص نیستند و برای هر کاربر منحصر به فرد هستند زیرا به ساختار مغز بستگی دارند.
وقتی صحبت از سرگرمی به میان می آید، افراد می توانند از رابط های مغز و کامپیوتر برای کنترل اشیاء در بازی های ویدیویی و محیط های مجازی با دقت معقول بالا استفاده کنند. به عنوان مثال، این ویژگی به ویژه در آخرین بازی جنگ ستارگان که در آن شما به عنوان Jedis و Siths با توانایی های زور بازی می کنید مرتبط است. و در آخرین بازی Matrix که می توانید به عنوان The One بازی کنید.
علاوه بر این، این دستگاهها به افراد در بازیها و تجربیات واقعیت مجازی اجازه میدهند با استفاده از افکار نسبتاً ساده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. با این حال، چند دهه دیگر طول می کشد تا این ویژگی اصلاح شود.تبدیل شدن به یک فرد بهتر